Doprava ZDARMA po České republice
Dámské kožené kabelky přes remeno i do ruky

Obchodní podmínky

HomeObchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu firma DEMIX,spol. s r.o. (dále jen prodávající) deklaruje na této stránce základní obchodní podmínky pro prodej zboží nabízeného prostřednictvím tohoto obchodu. Tyto obchodní podmínky tvoří základní vymezení vztahu prodávajícího a zákazníka (dále jen kupující) a jsou pro obě strany závazné. Jedná se o níže uvedené podmínky:

  1. Poskytované slevy.
  2. Odeslání zboží.
  3. Možnosti platby.
  4. Odstoupení od smlouvy.
  5. Reklamační řád.
  6. Ochrana osobních údajů.
  7. Objednávka, kupní smlouva.
  8. Elektronická evidence tržeb

Objednávka vytvořená v našem obchodě je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva pak vzniká dodáním zboží a k jejímu vzniku není třeba formální potvrzení objednávky prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje možnost ověřit si platnost objednávky, např. při vyšší hodnotě nebo větším počtu kusů V takovém případě požádá kupujícího o potvrzení telefonicky či písemně. Pokud v takovém případě kupující objednávku nepotvrdí, stává se tato neplatnou.

1) Poskytované slevy

Slevy mohou být sjednány individuálně pro stálé zákazníky.

2) Odesílání zboží

Zboží expedujeme do 5-7 pracovních dnů ode dne přijetí objednávky. V případě že zvolené zboží není skladem, vás budeme kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a o případném termínu dodání. Objednávky jsou expedovány Českou poštou. Ke každé zásilce je přibalen daňový doklad.

Mimo ČR zboží nerozesíláme.

3) Možnosti platby

Poštovné a balné je zdarma při nákupu nad 1000,-. Nevyzvednuté zásilky zasíláme znovu pouze na vyžádání. Platba je při každé jednotlivé objednávce provedena předem na účet či pomocí platební brány PayU. Při platbě předem, pokud platba nebude připsána do 14-ti dnů od data objednávky, objedávka se automaticky stornuje.
Při hodnotě zboží pod 1000,- je Doprava za 70,- a Dobírka za 29,- Platba předem je za 0,-

4) Odstoupení od smlouvy

Poskytujeme záruku výměny zboží či vrácení peněz do 14 dnů dle platného právního řádu ČR.

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, máte možnost do 14 dnů od převzetí, zboží vrátit či vyměnit za jiné bez udání důvodu. Z výše uvedeného vyplývá, že nakupování v našem internetovém obchodě je pro vás zcela bezrizikové. V případě zaslání zboží zpět, prosím dodržte následující:

Zboží, prosím, zašlete jako obyčejný balík, zásilky na dobírku nepřijímáme. Doporučujeme zásilku pojistit. Peníze vám budou do 30-ti dnů po fyzickém obdržení zboží a jeho kontrole, včetně poštovného. V případě výměny zboží za jiné vám bude naúčtován rozdíl ceny, pokud se ceny vráceného a nově objednaného zboží liší.

5) Reklamační řád

Reklamace přepravních služeb.

Vzhledem k tomu, že za škody při přepravě ručí dopravce, doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout přímo před dopravcem. Pokud při této prohlídce zjistíte poškození obalu, sepište ihned s dopravcem protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.

Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí tímto reklamačním řádem vypracovaným ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb. (Občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb. (zákon o ochraně spotřebitele).

I. Kupující je povinen doručenou zásilku, dodanou prodávajícím, prohlédnout co nejdříve po převzetí zboží od prodávajícího, a v případě odeslání zboží, po jeho předání od přepravce. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení.

II. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při běžném ohledání zásilky (nedestruktivních metody a správné zacházení při ohledání zásilky či zboží).

zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji v předávacím dokladu (daňový doklad, dodací nebo přepravní list apod.) a skutečně dodaným zbožím je kupující povinen podat do 2 pracovních dnů písemnou zprávu o těchto vadách prodávajícímu. Vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí škody na zboží, avšak projevily se později, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při běžném ohledání zásilky či zboží (nedestruktivních metody a správné zacházení při ohledání zásilky či zboží).

IV. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně a ve lhůtách uvedených v článku III. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují, současně musí kupující uvést i nárok, který v důsledku výskytu uplatňuje. Kupující může uplatnit některý z těchto nároků

  1. Odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné
  2. Dodání chybějícího množství zboží
  3. Odstranění vad opravou
  4. Přiměřenou slevu z kupní ceny
  5. Odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou.

V. Písemné oznámení o zjištěných vadách s uplatněním svých nároků podle článku IV., uplatňuje kupující v místě, ze kterého bylo zboží dodáno.

VI. K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklady osvědčující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího, jehož vady jsou reklamovány.

VII. Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena:

  1. bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace,
  2. případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající a kupující dohodnou.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 4. 6. 2014. Změna reklamačního řádu vyhrazena.

6) Ochrana osobních údajů

Vaše osobní data, která potřebujeme znát k uspokojení vašich potřeb, budou chráněna v naší databázi a nebudou poskytnuta žádnému třetímu subjektu. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Registrací zákazníka, žadatele o novinky, účastníka ankety a dalších jiných forem registrace automaticky souhlasíte, že můžete být informován o novinkách v našem internetovém obchodu emailem, nebo telefonicky. Náš internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

V případě jakýkoliv nejasností nás kontaktujte na info@demix.cz, či telefonním čísle +420 543 210 898.

Využíjte jedinečnou možnost nákupu na našem e-shopu, kde můžete v klidu vybírat z tepla Vašeho domova a využít možnosti DOPRAVY ZDARMA PO CELÉ ČR, PŘI NÁKUPU NAD 1000 Kč.

8) Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Upozorňujeme, že ne všechny typy plateb spadají do EET. Více na etrzby.cz